Frågor & Svar

Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna som vi får. Saknar du svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss. 


Hur gör jag för att bli återförsäljare?

För att bli återförsäljare klickar du på Bli återförsäljare och följ dessa steg:

Steg 1: Fyll i och skicka in formuläret.
Steg 2: Verifiera din e-postadress genom att klicka på länken som du får med e-post (kolla i skräppostmappen om du inte fått något mail).
Steg 3: När vi har godkänt dina uppgifter får du ett meddelande om detta via e-post och kan sedan logga in.

Jag har registrerat ett konto men kan inte logga in

Det beror förmodligen på att vi inte har godkänt ditt konto ännu. När vi har granskat dina uppgifter och godkänt ditt konto så får du ett mail från oss. 

Jag har glömt mitt lösenord

Om du har glömt ditt lösenord klickar du på Glömt lösenord? under Login återförsäljare. Där anger du e-postadressen som är knuten till dina inloggningsuppgifter. En verifieringskod kommer att skickas till dig. När du fått verifieringskoden kommer du att ha möjlighet att återställa ditt lösenord.
 

Jag har glömt mitt användarnamn

Om du har glömt ditt användarnamn klickar du på Glömt ditt användarnamn? under Login återförsäljare. Där anger du e-postadressen som är knuten till din inloggning. Ditt användarnamn kommer därefter att skickas till den e-postadress du tidigare angivit för dina inloggningsuppgifter.

Vilka förpackningsstorlekar är det?

Hos Novodesign väljer du själv precis hur många du vill köpa. Vi har inga påtvingade förpackningsstorlekar!

Kan jag som privatperson köpa från Novodesign?

Novodesign vänder sig endast till registrerade företag. Om du som privatperson är intresserade av våra produkter så hjälper vi dig gärna att hitta en lokal återförsäljare.